بوح

هو أصعب شعور الواحد بيحسه لما يرجع يشد مع نفسه ويبدأ يلتزم بجدول لأي حاجة بعد ماكان مرحرح لمدة شهر ولا حاجة، انه فوت وقت كتير، والشعور ده للأسف ساعات بيكون مجلبة للندم ومزيد من التكاسل و التسويف...

أظن أن الواحد لازم يتقبل انه مش لازم يبقى في كل فتراته اداءه حلو وكويس، وانه لازم يتقبل ان نفسه ساعات بتمل، وان نفسه بتحتاج تفصل، وانه مش وحش انك تستثمر وقت في انك تتعرف على ناس جديدة، حتى لو في الاخر اكتشفت انه مش هاينفع تكمل معاهم!

في مرة كنت بعصر على لمون حرفيا علشان اخلص حاجة في ايدي وللاسف جيت في الاخر وزهقت منها وسبتها، المفروض انها حاجة كنت بكتبها، من كام يوم كنت معدي على المكتب عندي بعد اسابيع من هجرته، وفتحت الحاجة اللي كنت شغال بكتبها، وفجأة لقيت نفسي بمصمص شفايفي على اللي مكتوب :D اللي هو انا اعجبت باللي انا كاتبه من غير ماحس اني انا اللي كاتبه، لحظتها حسيت بنوع من الارتياح، اظن اني لازم اشد واحاول اخلص البتاع ده علشان احس بالشعور بتاع الارتياح ده تاني لانه كان شعور حلو اوي بصراحة اتمنى انه يتكرر :D :D :D 

Comments

Popular posts from this blog

ستمحوه الرياح

حول الابتلاء و الاختيار

سألت ربي